Paradise.

\\Bonjour


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ. اللهِ وَبَرَكَاتُ
A slave of Allah! Trying everyday to become a better Muslimah, insyaAllah.
Entries

Status:
Hi 2013. Semoga saya lebih cemerlang dalam pelajaran. Amin!


Favorite Guilt

Be that strong girl that everyone knew would make it through the worst. Be that fearless girl, the one would dare to do anything. Be that independant girl who didn't need a man; be that girl who never backed down.

\\Credits

Full-Edited:Ariey.♥
Basecode: Zie Ra.♥
Blogskin: Kyla Baro.♥

Give life a meaning


Assalamualaikum.

Hayy hayy hi saya Siti Badariah Roslan ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru kepada semua penduduk bumi walaupun sekarang dah bulan februari saya masih jugak nak haptade ah kesah apa saya mohon beri perhatian kejak fuhhh lenguh senanye cakap tanpa noktah ni semua kerja Bella Kamal yang dok ngajor saya cakap tanpa noktah dan koma

Okei kita teruskan dengan ucapan saya pada hari ini walawehhh ada gaya Najib Tun Razak dok tapi saya tak mampu la nak bawak PSY datang malaysia duit pokai kalau ada pun tak hengiin ah nak bagi dekat dia baik saya shopping Iphong ke baju ke belanja kawan makan ke okay tak okay tak?

Bila last saya haptade ye saya rasa yang last tu pasal apek Tanjung Malim ahh gi mati la pasal apa pun apa yang penting sekarang saya bahagia bahagia dengan kehidupan saya sekarang ayaaa dulu pun bahagia lo tapi sekarang lagi bahagia memandangkan tahun ni saya amik espeeem lolololo

Tahun depan YAY! tahun depan bebas broh tak payah lagi susah payah nak mengadap buku fizik kimia dan bla bla bla exam tov dah lepas alhamdulillah sekarang dah meningkat sebab bio dah tak gagal *bangga* apa apa pun sekarang saya kena study hard sikek kene kaver balik topik form four blergh demit demit i really hate dis ayy ayy

O Allah Make 2013 My Best Year! 


Saya kene turunkan berat sebelum SPM! harus serta wajib berat saya 52kg aiyaa susah woi nak kawal nafsu makan lagipun saya malas nak nak pergi jog malas malas malas tau tak sekarang berat 58kg saya malu saya maluuuuuuuuuu gimana ni gimana mau kurus sih buk haa apa jangan makan nasik? eh bij ayy ayy sorry la saya memang kena makan nasi walaupun sikit ok jangan paksa lagi saya tak boleh putus asa do not stop bebeh work hard with me fighting fighting!!

Kisah cinta saya diteruskan walaupun sudah ditinggalkan oleh pacar lama uhuks hahahaha im okey lo sungguhhhh saya okey saya kan tough girl with tough heart awh awh ok tak kesah la saya dah maafkan dia dan dia udeh maafkan saya sebab saya cari pegantinya lol it sound weird  but sokeh kenyataan hahah ok tak kesah la mana mana asalkan sekarang kami berdua sama sama heppi! yay yay lebiu semua yang lebiu saya

Saya cuma tak suka apek bila dia mula menyindir kalau menyindir tak sebut "Ajaadichah" takpelaa ni nak jugok sebut ajaadichah ajaadichah lepastu amik gambor dengan awek siam sampai bertepek-tepek macam guna gam cicak erghh erghh tak guna gateii punya apek bajewtzz nak choke slam saya ah dia tu kalau wrestling dengan sepul apek belum tentu menang la wkwkwkw 

Sudah dengan cerita apek sekarang saya nak cerita pasal punk rock jalanan hehehe dia dia dia pakwe saya tak kesah la jalanan ke rumahan ke saya tetap lebiu dia lebiu sangat sangat sampai tak anggap dia boiprend saya nama dia Azadishah Iskandar Azman dilahirkan pada 29.02.1996 sekarang baru empat tahun wkwkwk  pecaya tak ayoo pecaya laa pecaya laa

Ajaadichah ni memang ada tabiat buruk dia suka kentut depan saya walaupun perangainya yang begitu tak senonoh saya tetap lebiu dia sebab dia lebiu saya sangat sangat hahahah okay ni saya mengada-adakan cerita dulu dia ni pemalu hampeh bila dah lama kenal dia mula tunjuk perangai sebenarnya kakaka sokeh bebeh saya terima awak seadanyaa walaupun suka kentut suka sendawa kuat-kuat depan saya eww sungguh sungguh tak senonoh ayyy nasib sayang awok 

Semoga kebahagiaan ini kekal bersama saya hek eleh karang ada jugok yang nangis bila gaduh bahagia la sangat ah gi mampus la nangis ke tak ayy ayy ni nak marah ni hahaha ok gurau sekarang saya nak kabor sikit saya punya 2013 wishes hehehehehehehe

Learn to believe in myself be happy with my looks and body get good grade get my driver's license go to a kPop concert with friends change a someone's life for the better go to a beach party fall asleep in his arms dip dye my hair go to disney world feel beautiful do something crazy defeat my negative thoughts do well in all my classes fuhh fuhh 

Bye!






Older Post