Paradise.

\\Bonjour


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ. اللهِ وَبَرَكَاتُ
A slave of Allah! Trying everyday to become a better Muslimah, insyaAllah.
Entries

Status:
Hi 2013. Semoga saya lebih cemerlang dalam pelajaran. Amin!


Favorite Guilt

Be that strong girl that everyone knew would make it through the worst. Be that fearless girl, the one would dare to do anything. Be that independant girl who didn't need a man; be that girl who never backed down.

\\Credits

Full-Edited:Ariey.♥
Basecode: Zie Ra.♥
Blogskin: Kyla Baro.♥

Selamat Ulang Tahun Sayang...
Macam biasa hari selasa memang semangat sikek saya balik rumah, balik awal la katakan. Hari selasa adalah hari yang paling syiokk untuk tidor. Kalau tidor memang tak ingat dunia, ibu pulak dok bebel. Macam dia tak tahu bangla pun tidor lepas balik kerja.


Assalamualaikum sebagai pembuka bicara. Pejam celik, pejam celik.. Bangun tidor, bangun tidor.. Dah nak abih rupanya bulan Ramadhan. Pantas sungguh masa ni berlari, mesti langkah dia panjang. 

Macam mana puasa tahun ni? Kalau cukup tu, alhamdulillah.. Kalau tertinggal atas sebab sebab yang tidak dapat dielakkan, jangan lupa ganti tau. Wajib ganti! WAJIB.

Semua orang dah cerita pasal raya. Saya dah tak tahu nak cerita apa lagi dah. Tapi, tak apa lah.. Saya nak cerita jugok satu perkara ni.

*Esok hari apa?* *Hari rabu la woi* *Bonggok! Aku tahu la hari rabu.. esok hari apa?* *Yang kau tu bahlol sangat kenapa? Esok hari RABU la giler* *okey esok Birthday Haziq Mohamad*  Hihihi.

Happy birthday to you.. Happy birthday to you.. Happy Birthday to Haziq.. Happy Birthday to you *tiup lilin* Happy birthday sayang!! K saya tahu saya orang first wish. Jangan la terharu. Awh


Dear Muhammad Haziq Bin Mohamad,

Selamat Ulang Tahun sayangku. Semoga memanfaatkan usia yang diberi oleh Allah ini. Dengan ucapan semoga menjadi insan yang cemerlang dan terbilang dari segi imannya, akhlak yang terpuji, pekerti yang mulia, ilmu yang berguna dan jodoh yang membahagiakan. Semoga dimurahkan rezeki dan mendapat apa yang dihajati. Amiiin 


Selamat Hari Raya kepada semua umat islam.. Maaf Zahir dan Batin.. Selamat Ulang Tahun sayang. Harap makin tua makin ganteng biar kalah Justin Biebir tuu. Awak tetap nombor tujuh dalam hati saya. Saya ulang yer, nombor tujuh !! Ahaha lek ah. Gurau sikit jeww.

Sudah !! Sudah !! Makin lama makin merepek pulak saya dekak sini.  Kawan kawan yang saya sayangi, jangan main mercun ye.. Nanti kalau takde tangan, nak amik duit macam mana? Kekeke semoga hari ini lebih baik dari semalam dan esok lebih baik dari hari ini.. Assalamualaikum.



Older Post | Newer Post