Paradise.

\\Bonjour


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ. اللهِ وَبَرَكَاتُ
A slave of Allah! Trying everyday to become a better Muslimah, insyaAllah.
Entries

Status:
Hi 2013. Semoga saya lebih cemerlang dalam pelajaran. Amin!


Favorite Guilt

Be that strong girl that everyone knew would make it through the worst. Be that fearless girl, the one would dare to do anything. Be that independant girl who didn't need a man; be that girl who never backed down.

\\Credits

Full-Edited:Ariey.♥
Basecode: Zie Ra.♥
Blogskin: Kyla Baro.♥

Saya perlukan semangat.
"Cinta yang tidak terbalas itu bagaikan layang layang putus talinya"



Assalamualaikum blogger blogger semua. Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak! Moga kalian lebih diberkati di bulan yang mulia ini. Alhamdulillah takat ni saya tak ponteng puasa lagi. Ya Allah, tolong la...saya tak nak datang bulan. jenuh nak ganti puasa nanti *merayu* 

Sakit hati. Kecewa. Sedih. Semua bercampur baur sekarang. Tetiba je rasa dapat kekuatan untuk menghadapi cabaran hidup lepas tahu semuanya. SEMUANYA!

Hal yang menyedihkan dalam hidup adalah ketika bertemu seseorang yang sangat berarti. Hanya untuk menemukan bahawa pada akhirnya menjadi tidak berarti dan harus membiarkan dia pergi.

"Haziq Mohamad" selepas kejadian jumaat malam hari tu tiba tiba saya gagal bereaksi bila bersama dia. Bukan saya tak sayang dia, sayang sangat. tapi bila bersama jiwa saya kosong...nothing. Allah sahaja yang tahu betapa kecewanya hati saya. Kekecewaan terlalu pahit untuk ditelan, terlalu payah untuk dilupakan.

Cinta bukan mengajar kita lemah, tetapi membangkitkan kekuatan. Cinta bukan mengajar kita menghinakan diri tetapi menghembuskan kegagahan. Cinta bukan melemahkan semangat tetapi membangkitkan semangat. Siapa saya pada awak? Kawan atau kekasih hati?

Awak, di dunia ni cuma ada 7 orang yang saya cintai...Allah Maha Besar, Rasulullah, ibu, abah, saudara kandung, teman teman dan yang terakhir adalah awak. Kenapa saya letakkan awak pada urutan yang terakhir? saya ingin awak menjadi cinta yang terakhir dan tak ada cinta yang lain selain cinta awak.

Memiliki awak adalah hal yang paling terindah dalam hidup saya. 

Saya pernah jatuhkan setitis air mata di selat Sunda. Di hari saya boleh menemukannya lagi, itulah waktunya saya akan berhenti mencintai awak. Assalamualaikum



Older Post | Newer Post