Paradise.

\\Bonjour


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ. اللهِ وَبَرَكَاتُ
A slave of Allah! Trying everyday to become a better Muslimah, insyaAllah.
Entries

Status:
Hi 2013. Semoga saya lebih cemerlang dalam pelajaran. Amin!


Favorite Guilt

Be that strong girl that everyone knew would make it through the worst. Be that fearless girl, the one would dare to do anything. Be that independant girl who didn't need a man; be that girl who never backed down.

\\Credits

Full-Edited:Ariey.♥
Basecode: Zie Ra.♥
Blogskin: Kyla Baro.♥

Kalau rindu, katakan sahaja.
"Banyak mana saya usaha, banyak itu lah saya dapat"

Assalamualaikum. Ke belakang sikit sebelum dapat pelempang dari tangan si lembut ni. Haha, tak payah kasitau, saya dah tahu. Dah lameeeee kan kan saya tak uptade belog. One word, malas.


Haa....nampak? 2 bulan tak uptade belog dah ada orang sound. mai dekat mai gua mau cerita sikit. semalam ada temu murni dekat sekolah *nada berbisik* jangan kecoh kecoh, mak bapak saya tak tau. wei saya taknok kena pelempang free. result saya teruk gila bhai tapi Mathematic saya dapat tinggi. ni nak kecoh ni. Haha

Add Math jangan kau tanya yaa. Yang tu kompem lulus -.- malas nak cakap pasal exam ni, karang aziq guling guling gelakkan saya. Acap kali nak uptade belog ni idea sikit pun tak datang singgah. ibu cakap kalau idea tak datang tu jodoh dah dekat. kawen la saya nanti. k gurau sikit jeww. 

Bila berjauhan dengan orang yang kita sayang, kita semua akan melanda beribu fenomena. salah satunya ialah yang dinamakan rindu. tahu tak rindu tu apa? tak tahu? rindu tu sejenis kuih apam dewa. kalau rindu pun kau tak tahu apa baik pergi terjun katil lah. *tetibe*

Masih belum terlambat untuk wish birthday Menoi. Happy Birthday Ann Nur anak Pok Mail! Itu hari kami buat suprise party untuk menoi. Abang dia bersubahat dengan kami. Astarfirullahalazim jahat punya abang. Hahaha menoi tetibe jadi speechless tahap babun kononnye terharu dapat kejutan dari kawan kawan. Ni semua Azah dengan Farysha punya kerja k. 


#Semoga dipanjangkan umur
#Semoga berjaya dunia akhirat
#Semoga makin cantik
#Semoga bahagia selalu
#Semoga dapat kawen dengan Syukri
#Semoga dapat anak comel macam saya. eh?
#Semoga tercapai semua impian awak.



Sekarang saya betoi betoi buntu,pelik tapi benar...ekceli siapa punya birthday ni? haha terok terok. Apabila @Arieycomelgila bertukar jadi kejam. haha *gelak setan* padan dengan muka yayah.


Ann..Ariey..bergabung meletop awh. awh tu tak berapa nak awh. awh.

Semalam punya semalam saya dapat demam kus kus. ibu yang tak berapa nak baik hati ni paksa saya ke sekolah. uhuk uhuk sampai hati ibu. saya dengan perasaan hampa dan kecewa ni menurutkan sahaja perintah duli yang maha garang di rumah ni. 

Nasib baik ada temu murni ni, kalau tidak akan ku cincang pundi kencing cikgu cikgu biar hancurss lepastu bagi anjing makan. haa nampak? kejam kan saya. ye ye saya tahu. pagi tu kena belajar. damit. sejarah boleh tahan, fizik memang nak kena terajang ni. saya tidoq je sepanjang masa fizik dan alasannye saya demam. cikgu bagi tido. yay!


Cikgu, maaf kami ponteng sekolah pergi ke sungai. itu memang rutin harian hidup kami. eh kau pikir kalo demam kena duk terperap dalam umah ke? haha


My Favurite stuff. Gelang purple and kalerful  tu dari bali. Hehe thanks @AziqMohamad, @farzanaMohamad. Rantai paris from my cousin @sofea dan rantai hijau tu jauh dimata dekat dihati dari Australia. Gelang ke-emasan tu dari abang @fazdliman dan leapord tu ibu tercinta yang kasi. hehe thanks!!

Assalamualaikum.




Older Post | Newer Post